top of page

 het verhaal in een impactvol concept

​

  • De kunst van het verhalen vertellen is een sympathieke tool dat je als organisatie of merk goed kan gebruiken. 

​

  • Een project of merk wordt geliefd als het in essentie klopt. Helemaal als je er maatschappelijke impact mee wilt maken.

​

  • Dan ontstaat er de ruimte om waarde te creëren. 

​

  • Als je in contact staat met de doelgroep, het gesprek aan gaat, leert luisteren en zien, in plaats van vertelt hoe het zit. 

​

  • Als je je doelgroep, hun issues, hun verlangen en hun dromen kent door ze het je te laten vertellen.

​

  • Verhalend vertellen gaat bijna altijd samen met gevoel en beeld. 

​​

  • Jij bent dus eigenlijk een verhalenverteller met een missie en zo moet je dus proactief zijn en een emotionele band creëren met de lezer. Dit doe je door veel van jezelf te laten zien. â€‹

​

  • We achterhalen de essentie, het maatschappelijk doel en daar gaan we pakkende concepten en verhaal om heen bedenken. 

​

​

bottom of page